2010年12月2日 星期四

我的醒目老豆

寫這篇,完全為歌頌我老豆是如何醒目‧

話說今日下午我正跟別人做訪問,電話突然響起,一聽,是老豆聲音,我已覺得奇怪——這段時間,從不跟他談電話的。

「喂,阿斌,你聽住。啱啱我遇到一個電話騙案。有人話綁架細佬乜乜乜……如果有人打俾你,你唔使理佢得嘞。」

「哦……哦……哦。」

一來,我正在專心地做訪問,二來我深知我這個老豆實在是個「醒人」——由細到大,很多事情他都能自己一個人處理得妥妥當當。我「哦哦哦」幾聲,阿仔聽命,實情是,阿仔不知幾放心。

做完訪問後一直沒致電回家。回到家後,才問老豆究竟搞乜鬼。

老豆當夜更的士司機。下午兩點幾才起身。原來,今日下午一點幾,當我老豆睡得模模糊糊時,接到一個電話。

「喂,係咪阿基(我細佬)老豆?佢而家欠人家錢廿幾萬,你快啲同佢籌錢還……」

「喂……爸爸呀……救我呀……」

「阿基老豆,你唔好收線呀,嗱嗱臨去銀行拿錢來……」

老豆話,一路跟那邊談,一路都信以為真。一來那邊說得出「阿基」;二來我們通常也是叫「爸爸」,而不是 “Daddy”、「阿爸」等其他稱呼;三來,據我老豆說,那把救命聲的語調,的確好似我弟弟。

「俾着我,肯定慌到唔知點算。」我媽說。

「媽咪,我認為俾着你,我肯定你會驚到『彪尿』!」這個阿仔心底卻說:我不『彪尿』,也會不知所惜呢!

「呢啲情況,一係俾錢佢,一係報警。」其實,我最討厭我老豆下下以為自己說的就是真理的性格,但在今次事件中,他平常那份自以為是的性格,卻成為一種遇到麻煩時保持鎮定的姿態。

「我那時咪一路hold住條線,一路話我去緊銀行攞錢,又話廿萬無喎乜乜乜……但其實我一路行緊去差館。Hold住時間很長,佢唔知係咪意會到有什麼勢色不對……竟然話搞錯咗,用粗口鬧咗我一輪,之後就cut咗線嘞!」

老豆去到差館,立即報案,同時打電話給細佬。細佬說根本無什麼欠人家錢的事。警察叔叔跟我老豆講:「呢啲騙案,我哋差唔多日日接啦……」

我這樣想:其實那班友根本想食「大茶飯」,但又不夠膽。被我老豆拖延時間,有意無意地「大」了幾嘢,被「拋窒」了,自己就慌。唉,其實班友想玩成功這遊戲,最重要是同對方鬥命硬嘛!也沒有破釜沈舟的決心,如何「出嚟撈」呀?

話說回頭,我是想我細佬某些資料一定是外洩了,或者是被某些朋友出賣。唉,無論如何,他日一定要小心。

我老豆就確實醒目在不會慌,事事頭腦清醒。做他兒子的我,沒有十足的遺傳,只能向他多多學習。寫這篇時的晚上,老豆放假,正在睡覺。過了有驚無險的一個下午,希望他睡個酣甜,發個好夢,好好休息吧。

1 則留言: